thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek ciğerin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ilimlı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en yerinde bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu temas noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine angajmanlar ve yol özetler ya da iş özetleri üzerine olgun ciğererebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını bulmak ciğerin paha göndermek eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel ciğererik ve ilişki çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok mesleke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla bile çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve sondaj ciğerin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video üleşmek, derunğinizi daha okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde göndermek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, muayyen bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en eke toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile bağlamlantı ihdas etmek ciğerin harika bir arz. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı ciğererik türlerine malik olsa da bütünü enikonu video/suret odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden ne yaymak istediğinizi her dem dide önünde bulundurun ve buna göre tertip dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde istismar etmek ciğerin sayısal pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı faal kullanıcıya malik. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma toplumsal medyada evetğu kabilinden mesajlar gücük ve öz olursa kuvvetli hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız metin ciğereren gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişki çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz hedef kitlenizin ammaç ve ilişki düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme ciğerin paha sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabilinden ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün ciğereriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, arama neticelerinda daha şiddetli sıralarda ve daha pıtrak görülür, derunğinize gidiş geliş enseışı katkısızlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web derunğinizde yerinde antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu daha yerinde hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair daha şiddetli meyvelar katkısızlar. şiddetli itibarlı üçüncü canip sayfalardan uzvi angajmanlar koparmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir angajmanya gelen her tıklama ciğerin ödeme dokumalır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Arama motoru pazarlama (SEM), eke tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bağlamlantı göstermesi ciğerin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.